OGŁOSZENIE O NABORZE
1. Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi ul. Jaćwieska 9, 19- 500 Gołdap
2. Stanowisko pracy:
Kierownik Wydziału Pomocy Środowiskowej i Usług Opiekuńczych na zastępstwo
3. Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: politologia, socjologia, praca socjalna, pedagogika.
- staż pracy minimum 5 lat, w tym minimum 4-letni staż pracy w zakresie realizacji zadań z pomocy społecznej (mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym),
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy,
- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi.
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel, oraz znajomość programu POMOST.
4. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie przy realizacji projektów z funduszy unijnych,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i podległych pracowników,
- umiejętność współpracy i skutecznego komunikowania się,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- samodzielność, kreatywność, nastawienie na innowacje,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach kryzysowych,
- wysoka kultura osobista.
5. Zakres zadań na stanowisku:
- Organizacja pracy, sprawne funkcjonowanie i koordynacja działalności Wydziału Pomocy Środowiskowej i Usług Opiekuńczych,
- Planowanie środków finansowych na świadczenie środowiskowej pomocy społecznej, pomocy instytucjonalnej oraz usług opiekuńczych,
- Prowadzenie analiz w zakresie efektywności działań Wydziału,
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym rodzinnych wywiadów środowiskowych wraz z wymaganą dokumentacją,
- Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej zgodnie z udzielonym upoważnieniem Burmistrza lub Dyrektora
- Ocena realizacji i skuteczności kontraktów socjalnych,
- Programowanie działań oraz harmonogramu pracy opiekunek,
- Sporządzanie miesięcznych zestawień usług opiekuńczych na koniec każdego miesiąca oraz sporządzanie innych sprawozdań dotyczących usług opiekuńczych,
- Regularne naliczanie oraz bieżące rozliczanie się z należnościami za świadczone usługi opiekunek,
- Nadzór nad właściwym terminowym prowadzeniem obowiązujących sprawozdań, meldunków, oceny potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
- Współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie analizowania wysokości wypłat, planowania, sprawozdawczości, analiz wykonania budżetu, przekazywania środków finansowych na realizację zadań,
- Organizowanie działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji i rodzin wymagających pomocy społecznej,
- Przeprowadzanie analizy w zakresie potrzeb szkoleniowych pracowników Wydziału,
- Ocena i kontrola pracy pracowników Wydziału,
- Naliczanie i odprowadzanie należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne z tytułu wypłaty zasiłków stałych,
- Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami, Sądem, Prokuraturą, jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej oraz innymi podmiotami realizującymi politykę społeczną państwa
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Wydziału,
- Sprawowanie nadzoru nad zatrudnionymi w Wydziale pracownikami praz pełnienie funkcji bezpośredniego przełożonego podległych pracowników,
- Podejmowanie decyzji administracyjnych zgodnie z upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza oraz Dyrektora,
- Przygotowywanie projektu budżetu i jego realizacja w zakresie pracy Wydziału,
- Dbałość o zapewnienie właściwej atmosfery w pracy,
- Współdziałanie z innymi Wydziałami w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień,
- Wykonywanie innych zadań zleconych i poleceń Dyrektora.
6. Informacja o warunkach pracy:
- pełny wymiar czasu pracy, zatrudnienie od 12.04.2021r.
- miejsce pracy – praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, w budynku bez windy przy ul. Jaćwieska 9,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi w lutym 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- podpisane CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ewentualnie inne kopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- kopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe, a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy,
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające, że stan kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy,
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- jeden z wymaganych dokumentów: CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub odrębne oświadczenie, musi być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019, poz.1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2019, poz.1282) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
UWAGA: Brak podpisu, klauzuli, bądź któregokolwiek z w/w dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi – sekretariat pokój nr 13 lub na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi, ul. Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap w terminie do dnia 06.04.2021r. do godz. 1400 w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO – KIEROWNIK WYDZIAŁU POMOCY ŚRODOWISKOWEJ I USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA ZASTĘPSTWO” (w przypadku wysłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi).
Dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje
- Osoby które spełnią wymagania formalne, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
- Wyniki naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi.
10. Klauzula informacyjna przy procedurze naboru kandydatów w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. obowiązującego od dnia 25 maja 2018r. informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi, ul. Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap, zwany dalej Administratorem, który prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którymi można kontaktować się pisemnie na adres email (iod@opsgoldap.com.pl).
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji. Następnie zostaną odesłane na podany w procesie rekrutacji adres.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna. Brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi jednak przeprowadzenie procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej ani też innym podmiotom.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed ich cofnięciem.
Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi
Emilia Mor-Górska
Skan Zarządzenia nr 4-III-2021 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.pdf
Skan zał. 1 do zarządzenia nr 4-III-2021 – Ogłoszenie o naborze.pdf
Zarządzenie nr 4-III-2021 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.doc
Zał. 1 do zarządzenia nr 4-III-2021 – Ogłoszenie o naborze.doc