DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GOŁDAPI
ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi ul. Jaćwieska 9
Nabór dotyczy zatrudnienia w ramach „Resortowego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2013” na umowę o pracę od 11 marca 2013r. do 31 grudnia 2013r.
Wymagania
- wykształcenie wyższe na kierunkach: pedagogika, socjologia, polityka społeczna posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- kreatywność i umiejętność doskonalenia metod pracy
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań.
Zakres pracy
- pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych
- pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych w rodzinie
- pomoc w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi
- wspieranie aktywności społecznej
- kształtowanie praktycznych umiejętności prowadzenia gospodarstwa domowego
- współpraca z pracownikiem socjalnym
- prowadzenie dokumentacji.
Asystent pracuje z rodzinami w miejscu ich zamieszkania. Asystent określa wraz z rodziną sposób wyjścia z trudnej sytuacji, ustala słabe i mocne strony rodziny, rodzaj i kolejność podejmowanych wspólnie działań. Indywidualna pomoc służyć ma przede wszystkim rozwiązywaniu konkretnych problemów podopiecznego, wzbudzaniu w nim wiary we własne możliwości oraz motywowanie do działań mających na celu poprawę sytuacji życiowej.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dyplomy ukończenia studiów, świadectwa ukończenia szkół potwierdzające zdobyte wykształcenie lub ich odpisy
- kwestionariusz osobowy
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy (m.in. ukończenie szkolenia, kursy) lub ich odpisy
- oświadczenie o korzystaniu z pełni z praw publicznych
- oświadczenie o stanie zdrowia i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.
Inne informacje:
W styczniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.
Z kandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 4 marca 2013r. do godziny 11:00 osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi (sekretariat pok. 13) lub korespondencyjnie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi, ul. Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap z dopiskiem „ASYSTENT RODZINY”.
Wyniki wyboru kandydatów spełniających wymagania naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej pod adresem http://www.goldap.pl, na tablicy ogłoszeń Ośrodka i na stronie internetowej Ośrodka www.opsgoldap.com.pl.
Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę złożenia wymaganych dokumentów w siedzibie OPS w Gołdapi.
Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi
Agnieszka Iwanowska